چدائی کی مفت ویڈیو ضرور دیکھے اور ڈاؤن لوڈ کرے

Monday, February 29, 2016

بدلہ لینے آئی ملن چوت چدائی کا مزا لے کر گئی - اردو جنسی کہانی

بدلہ لینے آئی ملن چوت چدائی کا مزا لے کر گئی - اردو جنسی کہانی
بدلہ لینے آئی ملن چوت چدائی کا مزا لے کر گئی - اردو جنسی کہانی
ہیلو دوستو، آپ میلز پڑھ کر بہت خوشی ہوئی اور میری کہانی پسند کرنے کے لئے آپ کا شکریہ.
جن لوگوں نے میری کہانی نہیں پڑھی وہ اوپر دیئے لنک پر جا کر اسے پڑھ سکتے ہیں.

وہ میری پہلی کہانی تھی اور جلد بازی میں میں نے کافی چیزیں ڈیٹیلس میں لکھنا بھول گیا تھا، اس کے لئے معذرت چاہوں گا.
میری پچھلی کہانی میں آپ نے پڑھا کس طرح میں نے ملن کے گھر میں اس کی زبردست چدائی کی.
اب اگے-



ملن کی اس زبردست چدائی کے بعد میں نے تو اس کے جسم کا دیوانہ ہی ہو گیا تھا اور اسے دوبارہ چودنے کی چاہت میں تڑپ رہا تھا، 3-4 دن تک ملن سے آمنا سامنا نہیں ہوا.

ایک دن میری ماں ہمارے ایک رشتہ دار کے یہاں گئی تھی اور شام کو دیر سے آنے والی تھی.
میں گھر میں اکیلا تھا اور اس دن کی چدائی کو یاد کر رہا تھا.
میرے ذہن میں بہت سے سوالات گھوم رہے تھے جیسے-

1. کیا ملن سچ میں اتنی گہری نیند سوتی ہے کہ جب میں نے اس کی چوت میں اوںگلی تک ڈال دی تب بھی اسے پتہ نہیں چلا؟

2. آتے وقت میں نے دیکھا تھا کہ شیٹ پر ہم دونوں کا ویرے لگا تھا پر کہیں بھی خون کی ایک بوند تک نہیں تھی. تو کیا ملن پہلے بھی چد چکی تھی؟

3. میں نے انترواسنا کے بہت سے کہانیوں میں پڑھا تھا کی پہلی چدائی میں لڑکی کو بہت زیادہ درد ہوتا ہے، پر ملن تو تھوڑی سی دیر میں ہی سارے درد بھول کر چدائی کے مزے لے رہی تھی. یہ کیسے ہوا؟

بعد میں میں نے ملن سے یہ ساری باتیں ڈسكس بھی کی تھی اور اس نے بتایا تھا کہ نیند تو اس وقت ہی کھل گئی تھی جب میں گیٹ کھول کر اندر آ رہا تھا، پر اندھیرے کی وجہ سے مجھے یہ نہیں پتہ چل پایا تھا کہ اس نے مجھے دیکھ لیا ہے.

وہ جانتی تھی کہ میں اسے پسند کرتا ہوں اور وہ جاننا چاہتی تھی کہ میں کیا کروں گا اس لیے اس نے نیند میں ہونے کا ڈرامہ کیا.
وہ مجھ سے چدنا تو نہیں چاہتی تھی لیکن جب میں اس کے جسم سے کھیل رہا تھا تو وہ خود کو روک نہیں پائی.

اس نے یہ بھی بتایا کہ چدائی کا چسکا تو اسے بھی بہت تھا اور وہ روز اپنی چوت میں اوںگلی کر کے اپنی پیاس بجھتی تھی. اسی چداس کے چکر میں ایک دن اس نے اپنی چوت میں قلم ڈال لیا تھا اور اس کی جھلی پھٹ گئی تھی اور ڈھیر سارا خون بھی نکلا تھا جس کی وجہ سے اس نے اگلے 2-3 دن تک چوت میں اوںگلی نہیں کری لیکن اس کے بعد سے اس کی چوت کی كساوٹ کم ہو گئی تھی اور اسی وجہ سے اس دن میں اپنی 2 انگلیاں آرام سے ڈال پا رہا تھا اور چدائی میں بھی اسے زیادہ درد نہیں ہوا.

ویسے کہانی پہ واپس آتے ہیں.
تو میں سوفی پہ پڑا ملن کو یاد کر رہا تھا اور تبھی دروازے پہ دستک ہوئی.
میں نے گیٹ کھولا تو ملن سامنے کھڑی تھی، اس کا چہرہ دیکھ کے لگ رہا تھا کہ وہ غصے میں ہے.
میں نے کچھ گھبرایا اور پیچھے ہٹا، وہ اندر آ گئی اور میری طرف دیکھتے ہوئے ہی گیٹ بھی بند کر دیا.

پھر وہ میرے قریب آئی اور مجھے ایک تھپڑ مارا.
ہم دونوں ایک دوسرے کی آنکھوں میں دیکھ رہے تھے. وہ میرے اور قریب آئی اور مجھے دوسرے گال پہ بھی تھپڑ مارا.
اب وہ میرے بہت قریب تھی اور ہم دونوں کی دھڑکنیں تیز ہونے لگی.

اس نے پھر اپنا ہاتھ اٹھایا پر اس بار میں نے اس کا ہاتھ پکڑ لیا اور اسے اپنی باہوں میں بھر لیا، میں اس سے کس کے لپٹتے ہوئے اس کی چھاتی اپنی چھاتی سے رگڑنے لگا.

پہلے تو وہ جھوٹا غصہ دکھاتے ہوئے چھوٹنے کی کوشش کرتی رہی پر میں نے اسے جکڑے رکھا اور اس کی گردن پہ اپنی سانسیں چھوڑتے ہوئے اسے چومنے لگا.
پھر وہ بھی چھٹپٹانا بند کر مجھ سے کس کے چپک گئی. میں نے اس کا چہرہ اپنے ہاتھوں میں لے کر اس کے رسیلے ہونٹوں سے اپنے ہونٹ ملائے اور ہم محبت بھرا چومنے لگے.

میں نے اس بیڈروم میں لے گیا اور بیڈ پے لٹا کر چومنے لگا. پھر میں نے اس کا اوپر اور برا اتاری اور اسکے بوبس چوسنے لگا، اس کے نپل پہ کاٹنے لگا اور بڑے پیار سے انہیں چوستے ہوئے ایک ہاتھ اسکی جینس میں ڈال کے چوت مسلنے لگا.
یہ کہانی آپ انترواسنا ڈاٹ کام پر پڑھ رہے ہیں!

پھر میں نے اس کے اور اپنے باقی کپڑے بھی اتار دئے اور ایک اوںگلی اسکی چوت میں ڈالی اور اندر باہر کرنے لگا اور وہ مچلنے لگی.
میرا ایک ہاتھ اسکی چوت چود رہا تھا، دوسرا ہاتھ اس کے نپل سے کھیل رہا تھا اور میرے ہونٹ اس کے ہونٹوں کا رسپان کر رہے تھے، اس کے بہت مزہ آ رہا تھا اور اس کی چوت مسلسل ہلکا ہلکا پانی چھوڑ رہی تھی.
پورے وقت اس کے منہ سے نکل رہی 'اوه آہ اومم سسس' کی آوازوں سے میری اتیجنا بڑھتی جا رہی تھی.

پھر میں اس کی رسیلی چوت سے اپنے ہونٹ ملا کر اس کی چوت چاٹنے لگا، وہ مچلنے لگی اور مدهوشي میں 'سسساه اوهه اهه' جیسی انگیز آوازیں نکال رہی تھی.
اس کی چوت کو چاٹتے ہوئے میں نے اپنے ہاتھ سے اس کی چوت کے دانے کو بھی مسل رہا تھا جس سے وہ اور بھی زیادہ گرم ہو رہی تھی.
میں اسکی چوت کی خوشبو اور اس کے پانی کا دیوانہ ہو گیا تھا.
اس دن مجھے پتہ چلا کہ چوت کی خوشبو دنیا کی سب سے بہترین خوشبو ہوتی ہے.

آگے جتنی بھی بار ہم نے سیکس کیا، میں نے اس کی چوت کو کم سے کم دس منٹ تک چاٹتا تھا جس میں وہ 2-3 بار تو جھڑ ہی جاتی تھی اور میں اس کا مزیدار پانی پی کر اسے اور بھی جوش میں چودتا تھا.

یہاں بھی دس منٹ کی چوت چساي میں وہ دو بار جھڑی پھر میں نے اس کو بیڈ پر لٹایا اور اپنا 7 انچ لمبا لںڈ اسکی چوت پر رگڑنے لگا.
وہ تڑپنے لگی اور کہنے لگی- افوہ ... اب کتنا تڑپاوگے، پلیج شروع کرو نہ آہ سسس ...

پھر میں نے بڑے پیار سے اس کی چوت میں لںڈ ڈالا اور وہ مچلتے ہوئے مجھ چپک گئی. درد اور جوش و خروش کے درمیان اس کو بہت مزہ آ رہا تھا. میں دھیرے دھیرے لںڈ اندر باہر کرتے اس کے اوپر لیٹ کر اسے بڑے پیار سے چودنے لگا. وہ مجھ سے چپکی رہی اور پورے وقت مجھے کس کرتی رهي- ؤہ آہ آہ ممم آہ امه امه امه اممممم ...

اس طرح کی اس کی آوازوں نے ماحول کو بہت گرم کر دیا تھا. پھر اچانک اس کا بدن اکڑنے لگا اور وہ مجھ سے کس کے چپک گئی اور اس کی چوت سے آبشار بہنے لگا.
اسکی چوت کی تیز دھار لگنے سے میرے لںڈ نے بھی پانی چھوڑ دیا اور ہم ساتھ میں جھڑ گئے.

پھر تھوڑی دیر یوںہی ہم ایک دوسرے سے لپٹے رہے اور پھر وہ میرے اوپر آکر مجھے چومنے لگی.
10 منٹ کی چما چاٹی کے بعد اس نے میرا لںڈ پکڑا اور اسے دوبارہ اپنی چوت میں ڈالنے لگی، پھر cowgirl کی پوزیشن میں اچھل اچھل کے چدنے لگی.

تھوڑی دیر اس طرح چدائی کے بعد میں نے اٹھ کے بیٹھا اور اسے اپنی گود میں بٹھا کے چودنے لگا. ہماری پوزیشن کچھ ایسی تھی کہ میں اس کے بوبے چوس رہا تھا اور وہ اچھل اچھل کے چد رہی تھی.
بہت ہی پیار سے چدائی چل رہی تھی، کبھی میں اس کے بوبے چوستا کبھی انہیں ہاتھ سے مسلتا.

میں نے اپنے دونوں ہاتھوں سے اس کے دونوں نپل سہلا رہا تھا اور کبھی اس کی گردن چومتا کبھی ہونٹ تو کبھی کان کے نیچے.
میری گرم، شہوت انگیز سانسیں اس کے جسم سے لگ کے اسے اور حوصلہ افزائی کر رہی تھی اور وہ زور زور سے اهے بھرتے ہوئے اور سيتكارتے ہوئے اچھل اچھل کے چد رہی تھی.

تھوڑی دیر کے اس محبت ملن کے بعد پھر سے اس کا بدن اکڑنے لگا، وہ مجھ سے کس کے چپک گئی اور مجھ سے گلے لگتے ہوئے جھڑنے لگی.
پھر میں نے اسے آپ کے نیچے لیا اور 10-15 دھکوں کے بعد میں نے بھی جھڑ گیا اور پھر ہم یوںہی ایک دوسرے سے چپک کر چما-چاٹی کرتے رہے.
تھوڑی دیر میں ہمارے بدن ٹھنڈا ہوئے اور ہم الگ ہوئے.

کچھ دیر یوں ہی لیٹے لیٹے بات کرتے رہے اور اس نے مجھے بتایا کہ اس نے مجھے کئی بار کرکٹ کھیلتے دیکھا تھا اور وہ مجھ سے کافی امپرےسڈ تھی، اسے لگتا تو تھا کہ میں بھی اسے پسند کرتا ہوں پر اتنا زیادہ، یہ نہیں جانتا تھا.

کچھ دیر یوں ہی بات کرنے کے بعد اس نے کپڑے پہنے اور وہ جانے لگی.
جاتے جاتے اس نے مجھے اپنا موبائل نمبر دیا اور کہا 'رات میں بات کرتے ہیں.
پھر ایک پیارا سا کس دے کر وہ اپنے گھر چلی گئی.

اس کے بعد روز اس کے فون پہ بات اور چیٹنگ ہونے لگی اور کبھی کبھی موقع دیکھ کر ہم چدائی بھی کر لیتے تھے پر ایسے موقع کم ہی ملے.

ملن کی ماں نظر میں تو ٹھیک ٹھاک تھی پر ان کا پھگر بہت ہی سیکسی تھا یا شاید مجھے ہی لگتا تھا.
چونکہ مجھے ہمیشہ سے ہی اپنے سے بڑے کی عمر کی لڑکیاں خاص طور پر شادی شدہ عورتیں بہت ہی متوجہ کرتی ہیں.
تو اب میری نظر ملن کی ممی پر تھی اور ایک دن اچانک ملن نے ہی مجھے وہ موقع بھی دلوا دیا.
وہ کیسے ہوا، یہ اگلی کہانی میں!

اردو چدائی کی اور سچی کہانیاں پڑھو اس ویب سائٹ پر – Desi Kahani

No comments:

Post a Comment