چدائی کی مفت ویڈیو ضرور دیکھے اور ڈاؤن لوڈ کرے

Monday, February 29, 2016

بيپھرےڈ کا مضبوط کاک اور میری نرم چوت - اردو کہانی

بيپھرےڈ کا مضبوط کاک اور میری نرم چوت - اردو کہانی
بيپھرےڈ کا مضبوط کاک اور میری نرم چوت - اردو کہانی
هےللو دوستوں، میرا نام مینو شرما اور میری عمر 22 سال اور میں اپنی بی کام کی پڑھائی گجرات سے کر رہی ہوں، میں نايٹڈر ڈاٹ کوم کی بہت پرانی پاٹھكا ہوں، میرے پاپا ایک سرکاری میں ٹیچر ہے اور میری ماں ایک ہاؤس وايپھ ہے اور میرا ایک چھوٹا بھائی بھی ہے. اس کا نام جتیندر ہے اور وہ ابھی اپنی 12th کی تعلیم حاصل کر رہا ہے. میری هايٹ 5.1 انچ میرے پھگر کو سايج 34-30-36 ہے اور ابھی تک میرا کوئی بھی بيپھرےڈ نہیں تھا، لیکن اس واقعہ کے بعد وہ بھی مجھے مل ہی گیا. اس نے پہلی بار میں ہی مجھے اپنے لںڈ کا ذائقہ چکھا دیا. دوستوں اس واقعہ کے بعد میری زندگی بالکل بدل گیا اور اب زیادہ ٹائم برباد نہ کرتے ہوئے میں آپ کی کہانی بتاتی ہوں.



دوستوں میں جب کالج میں تھی اور اپنے گھر سے دور رہ کر اپنی بی کام کی تعلیم مکمل کر رہی تھی، تب میرے ساتھ میری بس میں ایک لڑکا آتا تھا، اس کا نام موہت تھا اور وہ مجھ سے دو سال بڑا تھا. دوستوں ویسے تو میں کبھی بھی کسی سے بات نہیں کرتی تھی، لیکن میں اسے جانتی تھی کیونکہ مرہ ہم دونوں ساتھ میں ایک ہی بس میں سفر کرتے تھے. تو ایک دن ایسا ہوا کہ میں اپنا پرس اپنے گھر پر بھول گئی اور پھر جب بس میں ٹکٹ لینے کے لیے میں نے بیگ میں دیکھا تو مجھے پتہ چلا کہ میں پیسے ساتھ میں نہیں لائی ہوں، موہت یہ سب دیکھ رہا تھا اور اس نے دن میرے بھی ٹکٹ کے پیسے دے دیے اور پھر اس دن سے ہم ایک دوسرے سے باتیں کرنے لگے اور جب میں اپنے کالج کے دوست کے ساتھ کہیں باہر گھومنے جاتی تھی تو اسے بھی اپنے ساتھ بلا لیا کرتی تھی، کیونکہ بات چیت کرنے کے بعد سے ہم نے اپنا اپنا موبائیل نمبر بھی ایک دوسرے کو دے دیا تھا. ایک بار ہم ساتھ میں فلم دیکھنے کے لئے چلے گئے اور میری پاس والی سیٹ پر موہت بیٹھا ہوا تھا اور دوسری والی سیٹ پر میں اور اس کے پاس والی سیٹ پر میری دوست نرم اور اس کا بيپھرےڈ بیٹھے ہوئے تھے. پھر جب فلم شروع ہوئی تو وہ دونوں تو اپنے میں مصروف تھے، آدھے گھنٹے کے بعد موہت نے اچانک سے میرے ہاتھ پر ہاتھ رکھ دیا. مجھے بھی اب اچھا لگنے لگا.
پھر اس کے بعد وہ میرے ہاتھ پر اپنا ہاتھ پھیرنے لگا، لیکن پتہ نہیں کیوں میں اس سے انکار نہیں کر سکی؟ اور پھر اس نے مجھے اپنی اور تیار کی اور ایک ہونٹ کس کیا. دوستوں میرا وہ پہلا ہونٹ کس تھا. مجھے بھی اب بہت اچھا لگنے لگا اور میں بھی اس کا پورا پورا ساتھ دینے لگی. پھر کیا تھا؟ یہ سلسلہ کچھ دیر تک چلتا رہا اور ہم ایسے ہی ایک دوسرے کے بہت نزدیک آ گئے. اس کے بعد میں ہمارا روزمرہ کا چلنا پھرنا اور پھر کس کرنا مسلسل ہو گیا. پھر ایک دن اس نے مجھے اپنے ایک دوست کی سالگرہ کی پارٹی میں بلایا اور میں نے بھی اسے وہاں پر آنے کے لئے ہاں کہہ دیا، تو وہ مجھے اس کے ایک دوست کے پھلےٹ پر لے گیا. مجھے لگا کہ یہیں پر سالگرہ کی پارٹی ہو جائے گا اس لئے موہت مجھے یہاں پر لایا ہے، لیکن جب موہت نے اپنی جیب سے پھلےٹ کی چابی نکال کر پھلےٹ کا تالا کھولا تو میں نے دیکھا کہ اندر کوئی نہیں تھا، تو میں جھٹ سے سمجھ گئی کہ موہت نے مجھ سے جھوٹ بولا تھا کہ اس کے کسی دوست کی سالگرہ کی پارٹی ہے اور پھر میں نے فورا ہی موہت سے اس بارے میں پوچھا تو اس نے کہا کہ یہاں پر کوئی نہیں ہے تو میں تمہیں یہاں پر لایا ہوں تاکہ ہم یہاں پر امن سے بیٹھ کر بات حاصل ہے . پھر میں نے اس سے مسکراتے ہوئے کہا کہ چلو ٹھیک ہے اور اب ہم روم کے اندر بیٹھے ہوئے تھے اور موہت نے میرا ایک ہاتھ پکڑا ہوا تھا. پھر موہت نے کہا کہ کتنی گرمی ہے اور یہ بات کہہ کر اس نے میرا سکارف نکالا. ویسے میں نے تو جینس اور ٹی شرٹ پہنی تھی، لیکن باہر سے یہاں آنے تک آتے وقت چہرے کو چھپانے کے لئے وہ سکارف میں ساتھ میں لائی تھی. تبھی اس نے ایک دم سے اپنا ایک ہاتھ میرے بوبس پر رکھ دیا اور آہستہ آہستہ دبا، سہلا رہا تھا اور اب میں کچھ بولوں اس سے پہلے اس نے اپنے ہونٹ میرے ہونٹوں پر رکھ دیے اور میں تو اس کس میں جذب تھی اور وہ میرے بوبس اور نپل کو زور دے کر دبا رہا تھا اور اب اس نے میری ٹی شرٹ کو بھی اتار دیا، میں نے اندر سبز رنگ کی برا پہنی ہوئی تھی اور اب مجھے بہت شرم آ رہی تھی، کیونکہ آج پہلی بار میں کسی لڑکے کے سامنے ایسے بیٹھی ہوئی تھی اور جب وہ میری برا کو بھی اتارنے والا تھا تو میں نے اس سے کہا کہ موہت پلیج ایسا مت کرو، ہم کو یہ سب نہیں کرنا چاہئے. تو موہت نے کہا کہ میں تمہیں بہت پیار کرتا ہوں. میں نے کہا کہ جی ہاں میں بھی تمہیں بہت پسند کرتی ہوں، لیکن یہ سب بالکل غلط ہے، ہمیں یہ سب ابھی نہیں کرنا چاہئے، لیکن وہ تو اب بھی میرے بوبس کو زور زور سے دبائے جا رہا تھا اور میں اس سے اب کچھ بھی بول نہ سکی اور میں نے اس کو وہ سب کرنے دیا جو وہ میرے ساتھ کرنا چاہتا تھا اور اب اس نے میری برا اور جینس دونوں کو اتار دیا اور اب اس نے جلدی سے اپنے کپڑے بھی اتار دئے. اب وہ میرے سامنے انڈرویئر اور میں اس کے سامنے اپنی پیںٹی میں تھی. میری پیںٹی اب اندر سے بالکل گیلی ہو گئی تھی.
پھر موہت نے مجھے بیڈ پر لیٹا دیا اور وہ مجھے مسلسل کس کر رہا تھا اور پھر اس نے اپنا ایک ہاتھ میری پیںٹی میں ڈال دیا. مجھے بہت سنسنی محسوس ہوا کیونکہ یہ سب میرا پہلی بار تھا اور اب وہ میری چوت پر اپنا ہاتھ پھیر رہا تھا. دوستوں میری چوت پر ہلکے ہلکے بال تھے اور وہ اس پر ہاتھ رگڑ رہا تھا اور میں اس تجربے سے چھٹپٹا رہی تھی. پھر اس نے میرے ایک ہاتھ کو لے کر اپنی انڈرویئر میں ڈال دیا، جس کی وجہ سے اس کا تنكر کھڑا ہوا لنڈ میرے ہاتھ میں آ گیا، لیکن مجھے بالکل بھی پتہ نہیں تھا کہ اس کے آگے مجھے کیا کرنا چاہئے؟ پھر اس نے مجھ سے کہا کہ تم اسے اوپر نیچے کرو تو میں جیسا وہ کہتا وہ سب کرنے لگی اور اب اس نے میری چوت میں اپنی ایک انگلی ڈال دیا، جس کی وجہ سے مجھے بہت درد ہو رہا تھا اور مزہ بھی آ رہا تھا، کیونکہ وہ اپنی انگلی کو میری چوت میں پوری طرح اندر گھساتا اور پھر ایک دم سے مکمل باہر کی طرف دیتی، اس زور زور سے اندر باہر کرنے سے میری چھوٹی سی چوت اب آہستہ آہستہ پھیلنے لگی تھی. پھر میں بھی پورے جوش سے اس کے لنڈ کو زور زور سے ہلانے لگی اور تھوڑی دیر کے بعد میری چوت میں سے پانی نکل گیا، لیکن اس کا ابھی بھی باقی تھی.
پھر اس نے مجھ سے کہا کہ تھوڑا سا زیادہ رفتار سے کرو تو میں نے اس کی انڈرویر کو اتار دیا اور میں اب اور بھی رفتار سے اسکا لںڈ ہلانے لگی. اسکا لںڈ شاید 7 انچ کا تھا اور اب کچھ ہی دیر بار اس کا بھی پانی نکل گیا اور تھوڑا سا میرے ہاتھ پر گرا تو میں نے دیکھا کہ وہ بہت بدبودار تھا. پھر میں نے اپنی جینز سے اس کو صاف کر دیا اور اب ہم دونوں بیڈ پر ایسے ہی پڑے رہے، تھوڑی دیر بعد واپس موہت مجھے چھو رہا تھا، لیکن مجھے بھی اچھا لگ رہا تھا. میں بھی پھر سے اس کے لنڈ پر ہاتھ پھیرنے لگی اور پھر موہت میرے اوپر آ گیا اور اب اس نے میری پیںٹی کو نکال دیا. میں اس کے سامنے بیڈ پر بلکل نںگی پڑی ہوئی تھی. اب موہت میرے پورے جسم پر ہاتھ پھیرنے لگا اور میری چوت میں اگلي ڈالنے لگا. سب سے پہلے اس نے اپنی ایک انگلی ڈالی اور بعد میں دو اور بعد میں تین، مجھے بہت درد ہو رہا تھا. پھر میں نے اس کا ہاتھ پکڑ کر روک دیا، وہ میرے اوپر آ گیا اور اپنے لںڈ کو میری چوت میں ڈالنے کی کوشش کرنے لگا. میری یہ چدائی پہلی بار تھی اور شاید اس کی بھی تو اسکا لںڈ آسانی سے اندر جا نہیں رہا تھا. بہت محنت کے بعد اس کا تھوڑا سا لںڈ چوت میں چلا گیا، لیکن میری تو ایک دم بہت زور سے چیخ نکل گئی اور مجھے لگ رہا تھا کہ میری چوت سے خون بھی بہت نکلے گا اور اب میں بہت کوشش کر رہی تھی کہ موہت اپنا لںڈ میری چوت سے باہر نکال لے، لیکن وہ تو ویسے ہی میرے اوپر لیٹا رہا اور آہستہ آہستہ دھکے لگانے لگا. پھر کچھ دیر بعد مجھے تھوڑا سا درد کم ہوا اور اب تک لںڈ آدھا اندر چلا گیا تھا. مجھے بہت مزہ آ رہا تھا اور میں بھی اس کا پورا پورا ساتھ دے رہی تھی اور قریب دس منٹ میں ہی میری چوت سے پانی نکل گیا اور اب میں کوئی بھی رسک نہیں لینا چاہتی تھی. پھر میں نے موہت کو بولا کہ پلیج آپ اب اپنا لںڈ باہر نکالو، لیکن وہ انکار کر رہا تھا کہ میرا اب نکلا نہیں ہے. پھر میں نے اسے سمجھایا کہ ہم یہ سب بغیر كڈم کے نہیں کر سکتے، اس طرح کرنے سے مسئلہ بہت زیادہ ہوتی ہے. میں تمہارا اپنے ہاتھ سے ہلا کر نکال دوں گی. پھر وہ میری بات مان گیا اور پھر اس نے اپنا لنڈ میری چوت سے باہر نکال دیا، تب میں نے دیکھا کہ اس کا لںڈ بہت ہی موٹا تھا اور آگے سے تھوڑا سا خون سے بھی گیلی تھی جو میری چوت کا تھا اور پھر ہم باتھ روم میں گئے اور میں موہت کے لںڈ کو ہاتھ سے ہلانے لگی اور وہ مجھے کس کر رہا تھا اور اپنے ایک ہاتھ سے میرے بوبس کو دبا رہا تھا. پھر تھوڑی ہی دیر میں موہت کا ویرے نکل گیا اور وہ ایک دم خاموش ہو گیا. پھر ہم دونوں نے ہاتھ پاؤں دھوئے اور فریش ہو کر اپنے اپنے کپڑے پہن لئے. موہت نے مجھے ایک گفٹ بھی دیا جس ایک نیا ٹی شرٹ تھی. میں نے اس کو هگ کر لیا اور ایک طویل سی کس دی اور اس کے بعد ہم وہاں سے نکل گئے اور وہ میرے گھر تک چھوڑ گیا. تو دوستوں یہ تھی میری پہلی چدائی آپ بيپھرےڈ کے ساتھ ..

اردو چدائی کی اور سچی کہانیاں پڑھو اس ویب سائٹ پر – Desi Kahani

No comments:

Post a Comment