چدائی کی مفت ویڈیو ضرور دیکھے اور ڈاؤن لوڈ کرے

Monday, February 29, 2016

بہن نے چدوایا بلیو فلم کی طرح - سچی اردو کہانی


بہن نے چدوایا بلیو فلم کی طرح
بہن نے چدوایا بلیو فلم کی طرح تصویر
هےللو دوستوں، میں آپ کو اپنی ایک واقعہ بتانے جا رہا ہوں اور مجھے امید ہے کہ آپ کو یہ کہانی ضرور پسند آئے گی. میں جنسی کہانی کا بہت پرانا ریڈر ہوں تو میں نے سوچا کہ میں بھی اپنا پہلا جنسی اےكسپيرينس جو کہ میری طلاق بہن کے ساتھ تھا، اس کو آپ سب کے ساتھ شیئر کروں. دوستوں یہ بات ان دنوں کی ہے جب میں 19 سال کا تھا اور میں اپنی اسکول کی پڑھائی مکمل کرکے مفت ہوا تھا.



دوستوں میں بہت خوبصورت آدمی ہوں کیونکہ جب میں چھوٹا تھا تو میں نے اس وقت سے ہی جم جوائن کر لیا تھا اور اس وجہ سے میری باڈی اچھی اور ٹائیٹ ہے. میرا لںڈ 10 انچ لمبا اور 4 انچ موٹا ہے. دوستوں میں ایک امیر فیملی سے ہوں اور میں پنجاب کا رہنے والا ہوں. میری ایک بہن ہے جس کا اس واقعہ سے کچھ ٹائم پہلے طلاق ہو گیا تھا، کیونکہ اس کا شوہر اس کو جنسی سے خوش نہیں کرتا تھا اور اس وجہ سے ان میں جھگڑا ہو گیا اور پھر طلاق ہو گیا.

ایک دن گھر پر صرف وہ اور میں ہی تھے. میں اپنے روم میں بلیو فلم دیکھ کر مٹھ مار رہا تھا کہ تبھی پتہ نہیں کب وہ آکر دروازے کے پاس آ کر کھڑی کھڑی سب دیکھ رہی تھی اور اس نے میرا لںڈ بھی دیکھ لیا تھا. اب وو میرے لںڈ کی عادی ہو گئی تھی، کیونکہ وہ پہلے ہی شوہر سے خوشی نہ ملنے کی وجہ سے بہت پریشان تھی. اب دوست اس کے بارے میں تھوڑا سا بتا دوں. وہ بہت ہی سیکسی گرم ہے اور اس کا نام روپالي ہے اور اس کا پھگر 36-28-34 ہے تو اب میں آپ کا وقت خراب نہ کرتے ہوئے براہ راست کہانی پر آتا ہوں. اب مجھے نہیں پتہ تھا کہ وہ مجھے دیکھ رہی ہے. پھر جب میں مٹھ مارنے کے بعد جب باہر گیا تو میں نے اس کو دروازے کے پاس بیٹھے پایا تو میں تھوڑا گھبرا گیا، پھر میں نے اس سے پوچھا.

میں: بہن آپ یہاں کس طرح؟

روپالي: میں اس وقت آئی تھی جب آپ کے اندر اپنے ہاتھ سے اپنا لںڈ ہلا رہے تھے.

اب میں مکمل گھبرا گیا.

میں: بہن پلیج، یہ بات کسی کو مت بتانا.

روپالي: فکر مت کر، میں کسی کو کچھ نہیں بتاگي.

میں: تھینک یو سو مچ دیدی.

روپالي: لیکن، میری ایک شرط ہے. (تھوڑی نٹي سمائیل کرتے ہوئے)

میں: (حیران ہوتے ہوئے) کیا شرط ہے بہن؟

روپالي: تو مجھے بالکل ویسے ہی چودیگا، جیسے اس بلیو فلم میں لڑکے اپنی بہن چود رہا تھا.

اب میں حیرانی سے اس کی طرف دیکھ رہا تھا.

روپالي: اس طرح لگ رہا ہے کیا؟ کی غزلیں منظور ہے یا نہیں؟

میں: ٹھیک ہے بہن، جیسی آپ کی مرضی، اب وہ مجھے دم سے ہوںٹھو پر کس کرنے لگی اور میں بھی اس کو کس کرنے لگا. پھر میں نے اپنا ایک ہاتھ اس کے بوبس پر رکھا اور ہلکا سا دبا دیا. اس کے منہ سے اهه نکل گئی. پھر اس نے زور سے میرا لںڈ پکڑ لیا اور پھر اس نے میری پینٹ سے میرا لںڈ باہر نکالا اؤر زور زور سے میرے لںڈ کو ہلانے لگی. اب میرا لںڈ پورے جوش میں آ گیا تھا.

روپالي: سنی تیرا لںڈ تو بہت بڑا ہے، جان پہلے کہاں چھپے رکھا تھا؟ پتہ ہے میں اتنے سال سے ایسا لںڈ لینے کے لئے کتنا تڑپي ہوں؟

میں: اب تو مل گیا نا ذان، اب میں تیری ساری کسر پوری کر دوں گا.

اب میں اس کے ٹاپ کے اوپر سے اسکے بوبس چوسنے لگا. پھر میں نے اس کا ٹاپ اتار دیا اور اس نے بھی میری جینس اتار دی اور میں نے بھی اس کی جینس اتار دی. اب وہ صرف برا اور پیںٹی میں تھی. پھر میں نے اس کی برا اور پیںٹی بھی اتار دی اور اس کی چوت میں ایک انگلی ڈال دی تو اس کے منہ سے ااهه نکل گئی.

روپالي: اااااهه سنی آہستہ ڈال جان.

پھر میں نے اسکے بوبس چوسنے شروع کئے اور وہ زور زور سے سسکیاں لینے لگی اااااهه اووووووهه سنی اوپھپھپھپھپھپھف اور زور سے چوس ڈارلنگ. اب میں اسکے بوبس چوس رہا تھا اور اس کی چوت میں اپنی انگلی اندر باہر کر رہا تھا، جس سے اس کی آنکھیں بند ہو رہی تھی.

روپالي: سنی پلیج اور مت تشدد، اب اپنی بہن چود ڈال.

میں: پیارے اتنی بھی کیا جلدی ہے؟ پہلے مکمل مزہ تو لے لینے دو.

روپالي: سنی پلیج، اب مجھ سے تیرا لںڈ دیکھنے کے بعد اور برداشت نہیں ہوتا جان.

پھر میں بیڈ پر لیٹ گیا اور اب میں نے اسکو اشارہ کیا کہ اب وہ میرا لںڈ چوسے. پھر وہ میرا لںڈ چوسنے لگی. کیا بتاؤں دوستوں؟ وہ کیا مست چوس رہی تھی اور اب وہ بالکل رنڈی کی طرح میرا لںڈ چوس رہی تھی. اب میں اس کے منہ میں دھکے مارنے لگا. اور پھر وہ 5-10 منٹ تک میرا لںڈ چوسنے کی عادت کے بعد بولی کہ سنی پلیج اب مجھے چود ڈال. پھر مجھے بھی اس پر ترس آ گیا اور پھر میں نے اس کو دیوار کے ساتھ چپكاكر کھڑا کیا اور اس کے براہ راست ٹانگ کو اٹھا کر اپنے کندھے پر رکھ لیا. پھر میں نے اس کے ہاتھ میں اپنا لںڈ دیا تو اس نے میرا لںڈ اپنی چوت پر لگا لیا. پھر میں نے ایک زور دار دھکا مارا تو میرے لںڈ کا ٹوپا اسکی چوت میں چلا گیا اور اس کی چیخ نکل گئی. اب وہ اس پوزیشن سے تھوڑی ہل گئی تو میرا لںڈ اسکی چوت میں سے باہر آ گیا. پھر میں نے اسے بیڈ پر لیٹایا اور خود اس کے اوپر لیٹ کر اس پر اپنی پوری گرفت مضبوط کر لی، تاکہ اس وقت، وہ چھوٹ نہ سکے.

پھر میں نے اسکی چوت پر لںڈ رکھا اور ایک زور دار دھکا مارا، جس سے میرا لںڈ تھوڑا اندر چلا گیا. تو اب اس کو بہت تیز درد ہوا اور وہ چلانے لگی، اااهه کتے ماررررر دیا ممممممميييييييي باهررر نکال، گدھے کی اولاد، ارے پھاڑ دی میری چوت اااااااهه. اب وہ زور زور سے رونے لگی تھی، لیکن میری گرفت مضبوط ہونے کی وجہ سے وہ چھوٹ نہ سکی. پھر وہ مجھے بولنے لگی کہ پلیج سنی میں فوت جاؤں گی، پلیج باہر نکال، تیرا لںڈ بہت بڑا ہے. پھر میں کچھ دیر تک ویسے ہی رک گیا اور اس کے بوبس چوسنے لگا تاکہ اس کا درد تھوڑا کم ہو جائے. اب وہ سسکیاں لینے لگی تھی اور پھر 5-7 منٹ کے بعد وہ نیچے سے دھکے لگانے لگی. میں نے بھی دیر نہ کرتے ہوئے اس کے ہوںٹھو میں اپنے ہونٹ ڈال کر ایک زوردار دھکا اور مارا اور اس کی چوت میں سے خون نکلنے لگا. اب میرا آدھا لںڈ اسکی چوت میں اندر چلا گیا تھا. اب وہ مچھلی کی طرح چھٹپٹانے لگی تھی، لیکن وہ کچھ کر نہ سکی.

اب اس کی آنکھوں سے آنسو آ رہے تھے. پھر میں نے اس کے درد کی پرواہ کئے بغیر 2-3 کرارے شاٹ لگائے اور میرا پورا لںڈ اسکی چوت میں اتار دیا. اب اس کی آنکھیں پھٹی کی پھٹی رہ گئی اور وہ بے ہوش سی ہو گئی. پھر میں ایک دم سے وہیں رک گیا اور زور زور سے اسکے بوبس چوسنے لگا. پھر کچھ دیر کے بعد وہ ہوش میں آئی اور مجھے زور زور سے پیچھے دھکیلنے لگی، لیکن میں کہاں رکنے والا تھا. پھر میں نے زور زور سے دھکے مارنے شروع کئے اور اس کو چودنے لگا. پھر تھوڑی دیر کے بعد اسے بھی مزہ آنے لگا اور اب وہ بھی جوش میں چلانے لگی، اااهه جان چود مجھے، سنی زور سے چود، ااهه اوپھپھپھپھپھپھپھپھف، کیا لںڈ ہے جان؟ آج میں جنت میں ہوں، ڈارلنگ لو یو سو مچ، کوائف، اوووهه آج اپنی بہن کو چود دے.

اب میں بھی اس کے ہونٹ پر کس کرنے لگا. پھر اس نے مجھے زور سے پکڑ لیا اور جھڑ گئی، لیکن میں اب بھی اس کو زور زور سے چود رہا تھا. پھر میں نے اس کو گھوڑی بننے کو کہا تو وہ جھٹ سے گھوڑی بن گئی. پھر میں نے اس کے پیچھے سے چوت میں لںڈ ڈال دیا اور اس کو زور زور سے چودنے لگا. تو وہ پھر سے چلانے لگی، آآہہ سنی آئی لو یو سو مچ جان اور چود مجھے، رنڈی کی طرح چود، مجھے آج پورا مزا دے جان. پھر 25-30 منٹ تک چودنے کے بعد میں نے اپنا سارا پانی اس کی چوت میں ہی چھوڑ دیا اور اس کے اوپر ہی لیٹ گیا. پھر روپالي نے مجھے کس کیا اور تھینک یو بولا. پھر وہ بولی کہ اسے آج سے پہلے اتنا مزہ کبھی نہیں آیا اور اسے تو آج ہی پتہ چلا ہے کہ چدائی ہوتی کیا ہے.

اردو چدائی کی اور سچی کہانیاں پڑھو اس ویب سائٹ پر – Desi Kahani

No comments:

Post a Comment