چدائی کی مفت ویڈیو ضرور دیکھے اور ڈاؤن لوڈ کرے

Monday, February 29, 2016

دوست کی گرل کو چودکر خوش کیا - اردو چدائی کہانی


اردو چدائی کی سچی کہانیاں تصویر
چدائی کی اور سچی کہانیاں آیات
هےللو دوستوں، میرا نام شوم ہے اور یہ میری پہلی کہانی ہے اور میں امید کرتا ہوں کہ یہ آپ سب کو ضرور پسند آئے گی. دوستوں مجھے شہوانی، شہوت انگیز کہانیاں پڑھنا بہت اچھا لگتا ہے اور میں بہت سالوں سے سیکسی کہانیاں پڑ مزے کر رہا ہوں. مجھے کسی بھی عمر کی چوت کو چودنے میں بہت مزہ آتا ہے کیونکہ میں اسے اپنے لںڈ سے چودکر بالکل ٹھنڈا کر دیتا ہوں. دوستوں میں اتر پردیش کا رہنے والا ہوں، لیکن میں ابھی دہلی میں رہتا ہوں. میری هايٹ 5.9 ہے اور میں ظہور میں ایک دم ٹھیک ٹھاک ہوں.



میرے لںڈ کا سايذ 7 انچ ہے اور اب آپ سب کا زیادہ وقت خراب نہ کرتے ہوئے میں براہ راست آپ کی آج کی کہانی پر آتا ہوں. دوستوں یہ میرے ایک بہت ہی اچھے دوست کی گرل اور میری کہانی ہے اور ابھی کچھ وقت پہلے کی ایک سچی واقعہ ہے. اب میں اپنے دوست کی گرل کے بارے میں بتاتا ہوں. دوستوں اس کا نام نیہا ہے اور اس کی لمبائی 5.3 ہے. اس کے پھگر کو سايج 34 -28 -36 ہے. دوستوں اسکی گاںڈ، بوبس ظہور میں بہت مست ہے اور وہ ہمیشہ بالکل چپکی ہوئے کپڑے پہنتی ہے اور ان کپڑوں کی وجہ سے وہ اور بھی زیادہ سیکسی لگتی ہے، لیکن میں بس اسے دیکھ کر اس سے بات چیت کرکے اپنا کام چلا لیتا ہوں اور ہمارے درمیان اس سے زیادہ کچھ نہیں ہوا.

پھر ایک بار کی بات ہے. میرے اسی دوست نے مجھ سے کہا کہ اسے اپنی گرل سے کہیں اکیلے میں ملنا ہے تو وہ مجھ سے بولا کہ اسے کوئی ایسی جگہ بتا دے کہ جہاں پر صرف وہ اور میں بالکل اکیلے میں مل سکے. وہاں پر ہمیں کوئی کچھ کہنے والا نہ ہو. میں نے اس سے بولا کہ ٹھیک ہے، لیکن تو تھوڑا وقت رک، میں تیرا کوئی نہ کوئی جگاڑ کر دوں گا. وہ میری یہ بات سن کر مجھ بولا کہ، لیکن تو میرا جگاڑ تھوڑا جلدی کروانے کی کوشش کرنا کیونکہ مجھسے اب بالکل بھی صبر نہیں ہوتا، ویسے حالت اس کی بھی کچھ ایسی ہی تھی. شاید آگ دونوں طرف برابر لگی ہے.

دوستوں میں بھی اب اس کے منہ سے یہ بات سن کر بہت خوش ہو گیا کیونکہ مجھے بھی اسے چودنے کا موقع مل سکتا تھا. پھر ایسے ہی کرتے کرتے کئی دن نکل گئے، لیکن کوئی جگاڑ نہیں ہو سکا اور پھر ایک دن میں نے اسے فون کیا اور اس سے کہا کہ تو اسے ایک دن میرے گاو ں میں لے چل وہاں پر ہمارا ایک ٹیوب ویل ہے جہاں پر ایک چھوٹا سا کمرہ بنا ہوا ہے اور وہاں پر کوئی بھی نہیں رہتا ہے. اس نے مجھ سے بولا کہ ٹھیک ہے. دوستوں اب میرا پلان کام کرنے لگا اور پھر ایک دن وہ میرے ساتھ اپنی گرل کو لے کر میرے گاو ں کے لئے نکل گیا. دوستوں ہم دونوں پینے کرتے ہیں تو میں نے ایک بوتل دارو کی پہلے سے ہی لے لی تھی اور پھر وہاں پر پہنچ کر میں نے ان دونوں کو ٹیوب ویلوں کے روم میں بیٹھا دیا اور میں ان سے بولا کہ میں ہمارے لئے کچھ کھانے پینے کو لاتا ہوں.

ان سے یہ بات کہہ کر میں وہاں سے نکل گیا اور اپنے گاو ں جاکر کولڈ ڈرنک اور کچھ کھانے کے لئے لے آیا، لیکن تھوڑی دور چلنے کے بعد میں نے رک کر راستے میں کولڈ ڈرنک میں شراب ملا دی اور لوٹ کر ان کے پاس آ گیا. اب میں نے وہ کولڈ ڈرنک اس کی گرل کو پلائی اور ہم دونوں بیٹھ کر پےگ پینے لگے. دو پےگ اندر کرنے کے بعد اب میرے دوست کو آہستہ آہستہ نشہ ہونے لگا اور اب میری نظر اس کی گرل بوبس پر تھی.

اس نے اس وقت بالکل ٹائیٹ اوپر اور جینس پہنی ہوئی تھی. نیہا کو بھی کچھ دیر میں نشہ اثر دکھا رہا تھا. تبھی میرے دوست نے نیہا کو اپنے پاس بلا کر اسے سائیڈ سے پکڑ لیا اور پھر وہ اس سے ادھر ادھر کی باتیں کرکے ہوئے اپنے ایک ہاتھ سے آہستہ آہستہ سہلانے لگا اور میں اس گھورے جا رہا تھا. پھر میں نے اس بات کا فائدہ اٹھا کر اپنے دوست کے پےگ میں زیادہ دارو ڈال کر اسے پلا دی. آہستہ آہستہ وہ نشے میں دم فیل ہو گیا اور پھر وہ وہیں پر لیٹ کر سو گیا.

میں نے دیکھا کہ نیہا بھی اب نشے میں بیٹھی ہوئی جھوم رہی تھی اور میں نے اپنے دوست کو اٹھانے کے لئے اس آواز لگائی اور اسے آہستہ سے ہلانے لگا. میں یہ دیکھنا چاہتا تھا کہ وہ سو گیا یا اب بھی ہوش میں ہے، لیکن وہ تو ایک دم بےسودھ ہوکر پڑا رہا اور پھر میں نے نیہا کو ایک اور چھوٹا سا پےگ پلا دیا اور اس کے پاس جا کر بیٹھ گیا اور اب میں موقع کا فائدہ اٹھا کر اس کی کمر کو سہلانے لگا، لیکن اس نے میرے اس طرح اچانک سے اس کی کمر کو چھونے کا کوئی بھی مخالفت نہیں کیا. میں اب آہستہ آہستہ اسے سہلانے لگا اور کچھ دیر بعد میں نے اس سے بولا کہ اب ہم اسے اٹھا کر چارپائی پر لیٹا دیتے ہیں اور پھر میں نے اس کی مدد سے آپ کے دوست کو چارپائی پر لیٹا دیا اور اب میں نیچے نیہا کے پاس بیٹھ کر باتیں کرنے لگا.

اب میں اسے آہستہ آہستہ اس کی کمر کو سہلانے لگا، لیکن بہت دیر تک کنٹرول کرنے کے بعد میں نے اچانک اس کی ران پر اپنا ہاتھ رکھ دیا اور پھر سہلانے لگا، لیکن وہ مجھ سے کچھ بول نہیں پا رہی تھی. پھر اس نے اچانک اپنے ہاتھ سے میرا ہاتھ پکڑ کر دور ہٹا دیا، لیکن میں نے ایک دم سے اسے پکڑ کر میں نے اس کے نرم، گلابی ہوںٹھو کو چومنا شروع کر دیا. وہ مجھے ہٹانے لگی، لیکن اس کی ہر ایک کوشش اب ایک دم بیکار تھی اور اب میں نے اسکے بوبس کو دبانا شروع کر دیا. وہ رونے لگی، لیکن تھوڑی دیر کس کرنے اور بوبس کو دبانے کے بعد وہ اب آہستہ آہستہ جوش میں آکر گرم ہونے لگی تھی اور وہ بھی اب میرے کس کا جواب دینے لگی. اس نے اب میرا پورا پورا ساتھ دینا شروع کر دیا.

پھر میں نے صحیح موقع دیکھ کر اس کے ٹاپ کو اتار دیا اور میں نے دیکھا کہ اس نے اندر سفید رنگ کی جالیدار برا پہنی ہوئی تھی. دوستوں اس کی واہ کیا مست بڑے بڑے بوبس تھے، میں اس کے اوپر ٹوٹ پڑا اور میں اس کے دونوں بوبس کو اب زور زور سے پا کرنے لگا اور وہ زور زور سے سسکیاں لینے لگی اههه جی ہاں دباؤ انہیں جی ہاں اور زور سے دھکا ايييي اور پھر میں ایک ہاتھ سے اس جینس کے اوپر سے چوت کو سہلانے لگا تھا. وہ اب پیر کرنے لگی اهههههه جی ہاں کھا جاؤ انہے چوستے اور تیز چوسنا، انہے پی جاؤ. پھر میں نے اس کی بےچےني کو دیکھ کر اس کی برا کو بھی فوری طور پر اتار دیا اور اس کے دونوں بوبس کو ایک دم آزاد کر دیا.

پھر میں نے اس کے جینس کو بھی اتار دیا، اب وہ میرے سامنے صرف پیںٹی میں تھی. اب اس نے بھی میری ٹی شرٹ کو اتار دیا. میں آہستہ آہستہ اوپر نیچے چومتا ہوا اب اس کی ناف کو اپنی زبان سے چودنے لگا اور وہ ایک دم سے تڑپ اٹھی اور اب بہت زور زور سے پیر کرنے لگی. میں نے کھڑے ہوکر اپنی جینز بھی اتار دیا اور اب اس کی وہ بالکل گیلی پیںٹی بھی جو اب تک چوت رس سے پوری گیلی ہو چکی تھی، لیکن اس اس کی کیا مست چوت تھی. میں تو اسے اپنے سامنے دیکھ کر ایک دم پاگل ہو گیا اور اب میں اس کی گلابی، گیلی، شہوت انگیز چوت پر ٹوٹ پڑا اور پھر میں اس کی چوت کو چوسنے لگا اور اپنی زبان سے چودنے لگا. وہ اپنے دونوں ہاتھوں سے میرے سر کو اپنی چوت پر دبا رہی تھی اور کہہ رہی تھی کہ جی ہاں کھا جاؤ اسے اههههه نکال دو آج میری پوری گرمی پی جاؤ میرا سارا رس اهههه ايي. دوستوں اب اس کی چوت کا پانی نکلنے والا تھا کیونکہ وہ مجھے اس اچھلنے کودنے اور پھر ایک دم سے اکڑنے سے پتہ چل گیا.

میں نے اس کی چوت میں اپنی انگلی ڈال کر زور زور سے اندر باہر کر کے اس کا چوت رس نکال دیا. وہ کچھ دیر بالکل ٹھنڈا ہو کر پڑی رہی، لیکن وہ اپنے چہرے سے مجھے بہت خوش دکھائی دے رہی تھی. میں نے اس کی چوت کو چاٹ چاٹكر بہترین طرف صاف کر دیا. اب میں اپنے لںڈ کو اس کی چوت کے منہ پر رگڑنے لگا تبھی اس نے مجھ سے کہا کہ کیا بس ایسے ہی کرتے رہو گے یا اس کے آگے کچھ اور بھی کریں گے؟ تو میں نے اس کے منہ سے یہ بات سن کر اپنے لںڈ کو ایک ہی جھٹکے میں پورا کا پورا اندر گھسا دیا اور اب میں اسے زور زور سے تابڑ توڑ دھکے دے کر چودنے لگا.

میرے ہر ایک دھکے نے اس کے منہ سے چیخنے، چلانے کی آواز کو بڑھا دیا اور میرا لںڈ سیدھا اس کے رحم سے ٹکرا رہا تھا. جس کی وجہ سے وہ اب رونے لگی اور مجھ لںڈ کو چوت سے باہر نکالنے کی بات کہنے لگی، لیکن میں صرف اپنی مستی میں مست ہو کر پورے جوش میں آ کر اسے دھکے دیتا رہا اور اس نے بوبس کو سہلاتا رہا اور قریب تیس منٹ کے مسلسل دھككو کے بعد میں اس کی چوت میں جھڑ گیا. میں نے اس کی چوت کو اپنے منی سے بھر دیا اور اب میں اس کے اوپر لیٹ کر اس کے نپل کو چوسنے لگا.

پھر کچھ دیر بعد جب اسے ہوش آیا تو اس نے مجھے مضبوطی سے اپنی باہوں میں جکڑ لیا اور مجھے اپنی اس چدائی کے لئے شکریہ ادا کیا. اس نے مجھ سے کہا کہ آج تم نے مجھے اس طرح چودکر بہت خوش کر دیا ہے اور مجھے تمہارا چودنے کا طریقہ بہت اچھا لگا. دوستوں اس کے بعد میں نے اس کو کچھ دیر بعد ایک بار پھر چودا اور اس کے بعد ہم تینوں وہاں سے واپس چلے آئے اور اب میں اس کو ہر کبھی اپنے پاس بلا کر چودتا ہوں. میں نے ایک بار اس کو اس کے گھر پر بھی چودا اور بہت مزے کئے.

چدائی کی اور سچی کہانیاں آیات - Desi Kahani

No comments:

Post a Comment